missförstånd.

Sitter just nu @ raffes pläjs och chillar helt lonely. Raffe är och tränar och nina hänger väl utanför nordea. Jag sitter och kollar lite sakr jag kköpte igår :)

Var ju i den kungliga huvudstaden med mina favorittjejer nina och elin och shoppa loss lite :) hade en mysig och rolig dag.
ajaaaaaaaaaa nog om sånt trams,

som ni kanske vet så är jag little miss populääääär och idag är de två fester jag är sugen på. MEN jag jobbar ju imorgon så de blir inget. Och imorgon tänkte jag öööööösa som fan för då jhänder massa kul. MEN jag jobbar ju på lördag och vi får världens bästa gäster imnorgon så de blir inget. Livet suger ibland :)

så nu ska jag ta vara på stunden i fotöljen här. PUWS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0