=)

Godmorgon :)

När jag vaknade i morse kollade jag ut genom fönstret, såg gula löv och sen var dagen förstörd

hahah NOOT! igår hade jag otur, men idag blir en bra dag :) ska jobba nio timmar mellan 11-8 idag :) Sen ska jag åka direkt hem till min vän Elin :) blir bra reee! Ska jobba hela helgen tror jag för att få in kosing ;) Sen så trivs jag också på jobbet faktikst :) De är ju bra!



Nu till något helt annat, nämligen sånt ni inte förstår er på men måste skrivas för att jag vet att två personer kommer förstå.

NR ETT:
Jag var egentligen riktigt arg på dig och ville inte ta kontakt med dig förrän du insåg själv att du förstör dig själv och borde be om ursäkt, jag har hela tiden förstått att du ljugit men när du väl bekräfta det så kändes det så mycket värre för mig. När jag fick höra att du mådde dåligt igår så kunde jag inte hålla mig från att prata med dig, du är ändå en underbar vän och de borde du få höra oftare så kanske de hjälper dig att ta rätt väg <3

NR TVÅ:
Att få prata lite med Dig igår, betyder världen för mig


Kommentarer
Postat av: m'

åh så söt du är! (=

2009-10-03 @ 13:59:18
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0