jag är trött på förtal snälla låt mig bara va!

Dra på trissor vad det händer mycket nu för tiden
På lördag har min stora syster 20årsfest, en av mina bästa vänner 18årsfest och Robin Bengtsson kommer till mitt jobb AAAAAAAAAAAAAAAH, lördag blir perfekt!!

När jag kom hem så gick jag in i mitt rum. Hörde att lillasyster kollade på pippilångstrump (lillasyster är 14,5år)
Hon kom och fråga om jag kunde komma till henne så jag gick in.. efter ett tag när jag vart där så säger hon

"Emmy ringde tidigare och undrade vad de va för ljud i bakrunden, då sa jag att det var du som kollade på pippi haha"

vet ni vad de där är? Det där är FÖRTAL. F Ö R T A L! det är alltså något som inte är sant OM mig. Jag kollade inte på pippi, hon var bara rädd för att säga de. Hoppas hela världen läser min blogg så nina får ett straff och att folk står i en ring runt henne och pekar på henne och säger "ha-ha du kollar på pippiiii" imorgon!
jag ska önska de 00.00

En annan sak hon sa var när hon såg bilden nedanför var
"Jag trodde det var en bild på när du var ung"
eeeeeeeeh, jag är gammal. men jag stickar iaf inte.

nu kom jag på att det behövs en ny kategori "systers påhopp" eller "systers förtal" ska den heta. måste smsa elin och mimmi och kolla vad dom tycker, det krävs vänner för att fatta så stora beslut.



PS. nina stickar DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0