idag är ingen vandlig dag

Grattis min käraste vän på 18 årsdagen :) Soooom vi väntat på den här dagen, inte för att den stoppat oss till att göra saker ;) men ändå :D iiiiiiiiih ikväll ska du firas och de sksa bli BÄST, för du förtjänar det =D

 

TAGGAAAAAAA NUURÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!

 

På flyget till Aiya Napa, i ögonblicket när vi tog bilden så höll jag på at skita på mig för att jag var så rädd, haha. gulliga vi är :) Tänk att för bara några år sen så tålde inte vi varandra och hatade allt med varandra, nu är jag rädd för att vi ska förlora kontakten ifall någon flyttar, för vi passar så jääävla bra ihop. Ingen annan står ut på samma sätt med oss. haha. det kanske inte är bra, men de sket väl vi i och har roligt ändå :)

 


Kommentarer
Postat av: elin

åh jag älskar dig :D <3 hihi nu blir de röj!

2009-11-07 @ 12:57:54
URL: http://elligirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0