Helgen

tänkte berätta lite kort om min helg,

Fredags: Först var jag i skolan med görlsen, tog en snabb runda på köpis med hjärtatmimmi och avslutade med joooooobbbbbb!! hade skit kul ;) hände en del hemligt

Lördags: Först grät jag för första gången sen maj 2008. Sen jobba jag, mötte Elin, träffade på C&C och sen drog jag och Elin och fira Mims, riktigt trevligt faktiskt, över förväntningar.
Sen drog vi med bussen på maskerad, halvtrevligt. kommer inte ihåg HAHA.
Sen blev de krogen, heeeeeeeelt galet var det. Kan inte beskriva hur de va :D Vi var där med C&C och så :) dom va inte lika galna om man säger så. tror INGEN slår hur vi var i helgen :p ayah.

Söndags: Vaknade med en söt, åkte och jobba med Dilan. Sen vart det R&N på kvällen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0