gårdagens äventyr!

Hallådär köp blåbär,
Hallådär en gång till, köp rutten sill,
Hallådär många gånger, köp långkalsonger!

Det där var en ramsa.

Igår när jag skulle sova så tänkte jag såhär "gud vad jag vill ha sex"
Nej hahahaaaa skojaaaa så tänkte jag inte alls men jag tänkte
"gud vad pigg jag är. I cant sleep"
och det är ju ungefär samma sak :)

Kollade på film och låg och filosofera :) Prata lite med C och snuttis och Maks och sen bestämde jag, snuttis och maks för att åka på roadtrip och hämta C mitt ute i ingenstans, så de gjorde vi. Innan vi gav oss iväg på färden så åkte vi och kollade däcken, sen bar de av.

Hämta C och skulle åka hem. MITT ute på E4an så får vi punka, hade extra däck och så men inte någon annan sak som behövdes.. . så vi stog mitt ute på e4an mitt i natten i mer än en timme och glodde.

Jag var skit rädd för mongosar eftersom jag sett den där filmen med mongosar i med några ungdomar som får punka mitt ute i ingenstans för att några mongon lagt ut taggtråd. Jag var heeeeeeeeeelt säker på att det hade hänt oss eftersom att vi var ute MITT i ingenstans och de var helt kolsvart.. Dom andra retades och skrämdes. Så när vi fixat punkan så åkte jag och sov!

HUR GLAD SKULLE NI LIXX BLI OM NI HITTA DEN HÄR I SKOGEN EFTER ATT HA FÅTT PUNKA MITT I INGENSTANS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0