Fredag den 13

Idag är det fredag den trettonde, MEN ja tror att det blir en bra dag ändå :)

♥ Handen känns lite bättre =D,
♥ armen efter vaccinet gör inte lika ont,
♥ Jag ska till skolan seeeent :)
♥ Ska ut och äta
♥ Ska på bijo (2012 filmen)
♥ Lillasötalillasyster kommer hem (♥♥♥♥♥♥)


Så de känns som en bra dag =) Ska till och med bli SKÖNT att städa rummet! Har inte kunna gjort de sen handen gjorde illa sig och de är K A T A S T R O F !!!

Hörs snart med en vidjo :) smack♥

shitt va mycket hjärtan de va i inlägget idag, känner mig som foki
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

EDIT: såg nu att mina hjärtan såg ut som knölar bara :( rip

Kommentarer
Postat av: emmie

för mig ser det ut som hjärtan iaf hehe

2009-11-13 @ 17:16:29
URL: http://emmmaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0