cant sleep

cause I miss you so

Hej bitches!
klockan är snart halvsju och jag är vaken!!! SKANDALÖST! Är så sjukt arg för att jag inte kan sova! somnade först runt tre, vakna halv fem och sen dess har jag vart vaken SKIT PIGG! milda makaroner vad jobbigt! finns ju ingenting att göra.

Men jag har iaf rensat bland mina kläder, plock LITE på rummet, rensat facebook och tagit tag i farmville, kolla gamla bilder och lyssnat på Sveriges sexigaste röst som ägs av denna man



Näää vad sägs som att göra något sånt där jätte roligt? som att sortera bland sminket?

Kommentarer
Postat av: fraajs.blogg.se

GRR , "LIIIISA" <3 han är så jävla sexig !

2009-11-17 @ 13:22:40
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0