bad cameraa!

vet inte om camera betyder kamera eller kamel på engelska (?) men iaf så menar jag KAMERA.
Den dog imorse, eller okej, batteriet är slut och finns ej mer. Så jag får ta upp de jag tänkte ta upp här!
eller lite av de iaf.

Först tänkte jag visa hur snygg jag är och att jag passar i allt, men de är svårt att visa utan kamera (?) aaa allefall så ville jag säga att jag har blivit beroende av johan falk. alltså serien. För att de är sjukt spännande och Frank har såååååååå sexig röst! JAG AVLIDER! herreguuuud!

Min helg är också helt planerad, eftersom virree fyller 20 härliga år! grattis på han i förskott! Han ska firas fredag och lördag :) de blir najs, så ska jag kanske jobba söndag och kanske planera in en utgång? HMMMM svårt alltså!

På fredag ska jag gå på den nya filmen 2012, ni vet när världen "ska gå under". Jag personligen tror inte på de ÄN, men kommer nog bli lite nojjig 2012 :p. Iaf så visste inte jag att den här filmen skulle komma, fick reda på de där med 2012 innan. de va wille som försökte lura i mig, elin och adde det där. Han var helt seriös också. haha stackarn är ängslig NU över något som "kommer hända" 2012.

Fan de ända jag kommer ihåg att jag skulle ta upp var mitt motto "Rosa och rött går inte ihop" och tänkte visa ett exempel:



KOLLA FUCKIN 0:10 !!!!!!!!
BLIR JU GALEN!!!!!

SER NI ATT MÄNNISKAN HAR RÖTT HÅR OCH ROSA KJOL? amagaaaaaaaaaa SKANDAL!
finner inga ord. så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0