AHAupplevelse

Jag har kommit fram till att det är 7 veckor kvar av det här året.
SJUUU veckor innan 2010 och sju veckor kvar att hålla nyårslöften eller punkter man ska hinna med innan året tar slut.

Det här året har jag bland annat:

♥ Vart i USA
♥ Nästan missat ett plan i London
♥ vart brunett, blond, readhed, brunrödnett..
♥ Haft oförglömliga festkvällar
♥ Första halvåret var de mycke komunalen
♥ Tagit upp kontakten med melinda som jag saknade.
♥ Haft galna spontana fester
♥ Vart mobbad med Elin
♥ Haft en blogg om mig
♥ Brytit totalt med en barndomskompis, "L", tråkigt
♥ Haft poolparty som spåra
♥ Vart med i IDOL
♥ Hatat sthlm
♥ Älskat Gävle
♥ Hatat Gävle
♥ Planerat framtiden
♥ Fyllt 18
♥ Vart olagligt på krogen
♥ Vart lagligt på krogen
♥ Cykelsemester
♥ Utflykter
♥ Jobbat på Gavlegårdarna
♥ Krockat
♥ Jobbat på Waynes
♥ Börjat trean
♥ Sagt upp kontakten med "vänner" jag verkligen inte behöver
♥ Vart i Aiya Napa med EG

♥ förändra min blogg till helt oseriös och få läsare som tror att jag är som jag är i mina videos :)..

Innan året tar slut ska jag:

♥ Jobba mer,
♥ Fira jul
♥ Ta dagen som den kommer och spendera pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0