Words can't bring me down

no no no no no Words can't bring me down.


Siter i skolan nu med EG, amanda och musen :) Vi har brach och de är inte så skoj, eller de är rast nu, HEH3.
Igår fixa jag ninas frippa, blev naaajs..

Nedstående text går att sjunga med lite fantasi och muffinslåtensmelodi

och igår gick jag också in på en resturang och ville ha en macka utan tomat och utan paprika, en vanlig jävla macka
fick jag de NEJ
men jag fick inte heller en macka med pastej för jag fick smutsig fralla med paprika och tomat.
VARFÖR VARFÖR FÅR MAN VÄLJA om ändå ingen lyssnar när jag vill ha min macka utan någon tomaaaat? När jag inte vågar klaga på att jag fick tomaaat och lite paprika fan vad jag hatade min macka :(
Trots den hära tomaten så gjorde jag inga stora scener men inte trodde ja att mackor fanns med tomater? fattar ni de NEJ för ni äter bara mackor med tomat och kanske också med paprika pååååååååå? hejdå

IMPORIVSERA FÖFAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0