visa ditt intresse eller förlora mitt :)

20 Saker du kanske inte visste om mig.

- Jag har gjort en skönhetsoperation
- Jag och min syster är mer bästa vänner än syskon, även om vi brukar slåss med knivar
- Jag tycker Håkan Hellström är helt otrolio
- Jag har sjukt svårt med känslor och därför ger jag upp nu :)
- Three is a magic number, men våran trio börjar bli en fyro :)
- Jag har svårt för att älska folk
- Jag tycker att kärlek är som att äta soppa med typ pinnar.
- Jag har FEM syskon. Sandra, Mikkis, Victor, Emma och lillNinis <3
- Jag är mörkrädd
- Jag har tre "hem"
- Jag kan inte sova ensam!
- Jag är aldrig deppig, men när jag väl är de så är jag de så jävla hårt
- Min lillasyster tror att jag har ADD, kommer inte ihåg vad de stog för :p
- Min mamma lyssnar på punk när hon städar ;) TRODDE NI INTE VA!
- Jag tycker att det ända som är värre än att vara i ett förhållande är att vara ensam,
- Men jag trivs med att vara singel, för de mesta!
- Jag har bara haft ett förhållande, blev nog så illabehandlad man kan bli :)
- Jag får inte umgås med min bästa killkåmpis för hans tjej, bitch
- Jag trivs inte med min kropp, men jag kan lätt säga att jag är snyggare än vissa andra =D
- Jag är skrikig av mig och har svårt för att sitta still och bara ta de lugnt
 ( folk som får mig lugn är bra folk, så ni är inte bra Nina, Mimmi och Elin =D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0