tjenis gyllene penis!

Ligger i soffan och kikar tv typ ;) de är ju naajs men 2 and a half men måste jag säga :D hihi.
allefall så idag efter att jag vart ute lite och sådär så fick jag värsta sug att hoppa studsmatta, så jag gick ut och hoppa i typ en halvtimme. och SHISES va jobbigt de va, kände hur kalorierna strömma från mig, så nu ska kroppen trimmas. Säger inte att jag är tjock eller så, säger bara att jag inte trivs med min kropp, även fast jag tycker att jag är snygg. Haha, komplicerat de där. Jag är alltså snygg - MEN kan bli snyggare :)

Så när jag hoppa så hade jag musik i öronen och ah, hoppa i takt till musiken. måste sett helt kräjsie ut som jag kastade runt mig själv ;) höh.

Sen känner jag mig apduktig för jag har faktiskt pluggat idag, skrivit en bokrecension och sen har jag bestämt mig för att få MVG i projekt. Så de fixar jag lätt =) är man ett jeni så är man :D

Juste, idag börjar mitt nya liv, haha.
Ska sluta va onyttig och börja träna igen, fast inte så mycket att jag tröttnar :)

HAHAH BRA START!!!! kom på nu att jag ätit en halv pizza slajs, kina mat och druckit 33cl fanta idag =D
äh, vi börjar imon ist ;)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥ PUSS PÅ ER HANNi-LOVERS ♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

värsta geniet, som inte ens kan stava till det...

2009-05-28 @ 11:41:04
Postat av: Albert

vem fan är den anonyma jäveln.....börjar lacka ur ordentligt nu.....hoppas hon blir penetrerad av en king size hästkuk....hur fan kan man bara yttra sig om man är så feg att man inte törs visa sitt namn

2009-05-28 @ 14:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0