tjabbaaaa

Ikväll har jag vart med världens bästa människor, mina hemliga människor som betyder gris mycket :) Dom är fina som dom är även om jag är finare :) MAHA! Vi var på CityGross och Karln är den ända med manligt kön som faktiskt inte ville in på juhla (stavning?) ELLER biltema, halleluhja! Gud har skapat en förståndig man!

Kände mig iaf helt ris så vi åkte hem och spela jatsy eller hur de stavas :D hahah  apkul ju, fast jag förlora STORT alla gånger, men de är ju skitsamma :)

Nä, nu ska jag skriva lite hemlisar i lösenordskyddade :D puss på er!

Kommentarer
Postat av: fat-rob

mäh!

va e de för ett pucko som inte vill gå in på jula?

jag gissar på sir N.....var själv å köpte spade där.

har planterat häck runt altan nu. så nu har annelie mer än en snygg häck .....

2009-05-26 @ 12:05:50
URL: http://www.jula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0