sista april

Sista april vad jätte lyckat, tycker jag :)
började hemms hos elin, försökte grilla kanske SJU gånger hon och jag, tillslut gav vi upp och lät dom andra tjejerna komma. så vi försökte en gång till men de gick inte, så vi fick steka maten istället hahah. bra där =D
Förfesta med Elin, Emma, Emma och Jennifer hos Egget. Mös sönder och sådär.. Sen så skulle vi dra på en fest, hade skit kul på väg dit måste jag säga :D Sen in till stan, träffa lite folks och jag och elin drog med tre män till en fest vid borgis där vi träffade Amanda och Emil, aptrevliga människor :)

Drog på hangloose med dom och dansade sönder. Sen när dom  stängde drog vi in till stan och tog bussen hem.. eller okej, jag tog bussen hem till elin och sovde.

Vaknade dagen efter, sat ute i solen, jag och elin tog en tur till amigos, keka och var ute ett tag, hyrde film, åkte hem till mig och hämta lite saker, åkte tillbaka till Elin, kollade på filmen Halloween APLÄSKIG, typ psykrierande film. eller hur man säger. Sen såg vi på matrix hahahahaahahaha, suger tvärf1.

Sen la vi oss i damens säng, prata lite och sen sov vi, och jag prata i sömnen (y) MINST tre gånger. hahah.


bild från sista april


Kommentarer
Postat av: thebestofgavle

vi vet nog att det var oliver ;) muahahaha

2009-05-03 @ 18:14:27
URL: http://thebestofgavle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0