regnrock

.. ja en sån skulle man behöva idag.
Sitter med mina käraste klasskamrater Elin och David, vi pratar om stavning, att både jag och elin är dåliga och jag är SÄMST. så, jaaaaa. du anonyma som klaga nu vet du hur de ligger till och jag tycker jag är perfekt ändå och de vet jag att ni andra också gör. Jag hoppas att ni tycker att jag är schysst =D hihi. (läs: internt)

Vilka ord jag har problem är tänker jag inte skriva faktiskt men ni får usäkta mig iaf =)

Idag på lunchen drog vi ner på stan, kolla runt massa och träffade Emma och Jennifer som hade loppis, allefall så regnade de i gävle idag =) Men vi skyddade oss som idijoter så de givk bra ? =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0