RÄDDA JOPPPEEE död eller levande

INLÄGG FINNS PÅ LÖSENORDSKYDDADE BLOGGEN :D




Nina, Nina, Jag blöder, Jag döör, du kommer få ångra dina hårda ord!!!!

Jag och Nina ligger i sängen, kom nyss hem från springvik (vårvik) där vi spenderade natten och parta igår ;) haha. Lekte först med conradisen, min bebis alltså! Sen så låg vi i en stuga och kolla på skräckis, jag och conrad somna och nina bytte film, Sen började partyt ;) hahah, ja och nina gick in i den "vuxna" stugan och shaka loss alltså ;) haha. Det var hattfest så alla hade olika hattar pååsig, ah, de va väl ganska kuuuuuuul och internt då :)

Somnade runt tre kanske :) Vaknade och gick upp och lekte men min fis, Nina kom efter en stund men då va jag och corriboii trötta så vi gick och sovde igen :) Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, och nu ska jag tagga lite för att mysa med JG och egget ! dom är bra hm tralala HM! EVALOTTA


Kommentarer
Postat av: Anonym

vakna hanna!

2009-05-22 @ 19:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0