puss

Idag när jag kom till skolan så kom jag prick när mina sötisar gick ut från skolan och skulle sätta si i solen. Helt seriöst, va fiiiiiiiiiina människor de finns :) Ler när jag tänker på männskorna! Satte mig med dom lite och njöt av solen.Helt jävla otrolio!! Vi drog in efter en stund och jag fick veta att jag är permanent Kines den här veckan ;) MAHA jag tycker de låter så grymt =D vi började iaf med något FN arbete och jag fatta INGENTING, tror inte någon gjorde de faktiskt :p aja, efter skolan drog jag hem och la mig på altan och dunka mjuwsiiik, fick lite oväntat besök av en söt pojk och en ful flicka. Pojken tyckte jag hade en konstig dörr och hade nyss lärt sig cykla utan stödhjul! HUR TUFF ÄR HAN INTE? :D

Sen blevre chill tills jag drog till nynäs med två flicks, lämna en tröja till JG och sen skulle jag egentligen dra, men stannade och kollade på min idol Johanna greeeen så klart :) hon var otrolio :D så sööööööt.

när orkar jag inte skriva mer så ni ska få se en konversation mellan mig och nina

√ Hanni (: säger (22:20):

Nina, .. .. ..  vad stog ADD för? ´
- ninaafredriksson säger (22:21):

de är typ som adhd fast man inte är hyper men jag ångrat mej du har adhd
√ Hanni (: säger (22:21):

va? varför har jag de?

- ninaafredriksson säger (22:22):

ja ena sekunden äru glad hyper och skrattar  å skriker å skit och andra sekunden jagar du mej med kniv



HAHAHA snacka om att jag är psykopat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0