mys, bijo och sommarjobb

Jag tog sju bussen till stan, eller okej, till Elån, hon skjussa mig på hennes rostiga monternbajk ;) riktigt ball kände jag mig! Kom in till stan, keka lite, köpte lite gott och sen gick vi på bijon män som hatar kvinnor. och jag kan MED HANDEN PÅ HJÄRTAT säga att det är den BÄSTA svenska filmen jag sett. Obehaglig och psykisk på något sätt som den fortfarande skapade lite spänning och glädje. Vi var mer sugna på en skräckis men ångrar inte att vi såg den här.

Idag fick jag veta att jag fått sommarjobb på gavlegårdarna, känns bra. MEN de va fel fel fel fel perjod. suck på det. Kommer ju vara fattig HELA sommaren fram till 25 agusti, och då börjar ju skolan igen så YEEEEEAH kul fattig sommar hanna! riktigt kul - NOOOT

Nu blire sängen snart :) så hejdå =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0