Mr.Lonely

Hej bloggeeeeeeeen!
Sitter helt lonely i skolan nu, ska skriva prov eftersom att jag inte hann med de igår :)
Skulle vara här halv nio idag pga en sak, men bussjäveln åkte förbi mig så jag fick springa hem och ta cykeln, kom typ tio minuter för sent och inte grina dom för de eller ;D hähä. Så nu har jag nothing to do och nothing to say =D

nä men idag är världens bästa dag och jag hade min snygga nya solisar på väg till skolan. Förstår om folk´inte kunde släppa ögonen från mig alltså =D mihihihi.

nä nu ska jag skriva lite i lösenordskyddade! PUSS


PEÄSS.
TROTS ATT DE HÄR ÄR VÄRLDENS BÄSTA DAG SÅ FINNS DET EN SORGLIG SAK,
- DET ÄR PYTIPANNA I SKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fat-Rob

är den gräddstuvad, pyttipannan alltså?

jag gillar gräddstuvad pytt =D

det är mat för en riktig man som vill gå på jula å biltema samtidigt.

2009-05-28 @ 09:41:35
URL: http://www.tjockafarbron.de
Postat av: D.A.D.

nå! va säger du.....

ska jag köpa ny mc eller pc?

mc är så jäkla skönt på sommaren....

kanske jag slår till på både och, men då blir väl

älsklingen tokig på mej =)hon vill ju åka på semester.....

2009-05-28 @ 14:11:29
URL: http://www.kurriduttkungen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0