mmjau

Hallelåja.
Bijon igår va braaa, och de behövdes eftersom att resten av mig inte var så glad igår. Tänk att efter så lång tid så kan det fortfarande förstöra för mig, jag borde inte bry mig egentligen, men det är svårt när man får höra saker som jag fick höra igår. och sen så blev ju inte saken bättre av att folk inte har ett eget liv och därför försöker förstöra mitt.. 

En annan sak som var dryg igår var att en person var sjukt grinig, får se om den personen är lite gladare idag. För personen betyder för mig och jag orkar inte med griniga personer i min omgivning, även fast jag inte var gladast i stan igår.. MEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, idag är jag munter höhö :D

aja nog om det, jag vill shoppa idag :) puss



hade fan glömt den här bilden. Apmys ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0