men hej otur

Alltså, livet leker och jag är tyup överglad 24/7 men de händer heeeeeela tiden saker som gud tror att jag ska må sämre av. Men FUCK YOU GUD! du lyckas inte knäcka mig!

Igår fick jag punka på cykeln, sen så försvann plånboken, sen så satt jag på komun med elin i FYRA OCH EN HALV timme! herrejesus, ah allt va kaos, men vi var lyckliga. Särsilt på våra cykelturer må jag säga, speciellt dit, haha. Iaf så sitter ja i skolan nu, har fått veta att vi har sovmorgon, tack för informationen :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: D.A.D.

hej,

nå! va' önskar du dej när du fyller år?

du kan berätta imorron...vi syns ju då

2009-05-14 @ 13:17:30
URL: http://www.krinkuppen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0