Klassfesten

Hur sammanfattar man kvällen?
Jag hade SJUUUKT kul alltså, de behövdes nog i våran klass :) Fast sen hände ju en liten sak som gjorde att jag hadde lite mindre kul i 20 minuter. och om man säger såhär, jag ar fått reda på vem som skrivit den där bloggen om mig nu, så kan ni tänka er vad som hände sen :) skiten fick gå och kvar blev eliten höhö. vi hade iaf jäääävligt kul, jag och elin städade ALLT!!!!! och de som hela klassen sa att dom skulle göra :p haha. tack cpn

De va faktiskt två personer som fråga om dom skulle hjälpa till, lillen och tobbe. men vi hade redan kommit igång så vi sa att de inte behövdes, hade alla hjälpt till hade de gått fortare och jag och elin hade inte behövt missa sista bussen hem ;) haha. Men men jag hade iaf så jääävla kul igår och nu ska jag hem till tina, mange och bebis och sova där :) pusspuss på er


Kommentarer
Postat av: jenka

jag hoppas att du verkligen inte tyckte att det var värt att slå henne.

2009-05-21 @ 19:32:29
URL: http://jenkaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

heeh

2009-05-21 @ 20:57:37
Postat av: Amalia

Villken hemsk bild. Ja kul hade vi

2009-05-22 @ 01:06:10
Postat av: Fat-Rob

tala om för mej vem det är......

jag vill ha lite skoj =D

2009-05-22 @ 07:10:23
URL: http://www.kicksomeass.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0