KattbajsHanna

aldrig mer alkohol alltså.. något jag tänker stå fast vid, eller fram till skolavslutningen iaf. Det är fan inte värt det alltså :p och jag vet att minst en som läser det här tycker samma sak ;) höhö..

Så helgens planer kommer vara luuugna kan jag lova :) Känns skönt ändå, och jag får panik för att det bara är måndag. haha, bra där (y) men veckan kommer nog gå fort, ända dagen jag kommer gå heldag är på torsdag =) så de kommer bli bra det  här alltså ;) hähä.

Tänkte bjuda på bild från helgen :)


Kommer ihåg att vi var helt fasinerade av elins rynkor i ansiktet HAHA de syns ju på mig iaf :D åh, vi hade kul tills de spåra ut iaf.

Synd att folk hittar på saker, eller var säger du Kattbajselin? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0