jag har en plaaaaaaan

En mycket bra sådan också ;) Vet att iaf Egget håller med mig :D
Planen hittar ni på lösenordskyddade bloggen =)


Kom typ nyss på att de är lördag idag, känns typ som måndag? eller kanske söndag, mihi, så de känns apkalas. Idag är egentligen en sån dag då jag vill ligga i sängen och bara sova och kolla på tv, men de känns så deppigt och jag är ju hanna, för mig finns inte depp ;) Så istället ska jag nog springa ut och hoppa studsmatta för att förbränna lite kalorier, kan ju behövas :) Sen blir det in och fixa sig och tänka över vad som händer idag :) vet iaf att jag inte kan vara med min älskade egghuvve :D så jag får helt enkelt klara mig utan henne todäj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0