Inte helg

Jag brukar vandligtvis ha helg på torsdagar men INTE då. Imorgon får jag pallra mig till skolan för att förbereda inför nationella på tisdag (duktig jag ääär) och skriva ett prov i brach, sen ska jag lämna in mina val till trean också. iiih lite nervös. Det börjar närma sig nu och idag pratade vi till och med om studenten i skolan. ändå har vi ett år kvar =)

Iaf så är det EN vecka sen det var sista april idag. Vid den här tiden förra veckan så var jag nog på en fest vid borgis, eller så hade vi inte kommit dit än :) Är inte säker. och jag hade en så sjuuukt bra kväll. och nu är de reeedan dags för äventyr igen. Blir fest i två dagar nu, fast ena dagen blir jag och Egget nyktra tror jag vi bestämde? Lika bra de ;) Känner man sig lite överlägsen och duktig :D haha..

hm, HEJDÅ

PEÄSS. Vi thorenare använder pennor ungefär EN gång i veckan :D


Kommentarer
Postat av: D.A.D.

tjena,

allt väl?

jag ringer dej lite senare.

ha de'

//D.A.D.

2009-05-08 @ 08:32:40
URL: http://trig.com/t_blue
Postat av: Fat-Rob

jag vill bli dominant som Nina =D

2009-05-08 @ 08:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0