iiiih

okej, min cykel fick punka i morse, inte jätte kul, kom 10 minuter försent pga de och nu kan jag inte ta mig hem med cykel :p haha

iaf så är de en månad plus en dag tills jag fyller år, så ni hanni-lovers kan ju skriva upp de :D haha, och sen fick jag MVG i slutbetyg på praktiskmarknadsföring B ! ALLTSÅ DET HÄR ÄR FAN UNDERBART!!!!!!!!! iiih

Nä nu ska vi söka sommarjobb snart, tur att ja är glad för då får jag en energikick plus att mamma ska göra godmat idag! eller iaf försöka ;) hähä. PUSS

Kommentarer
Postat av: D.A.D.

hallåjsan,

ni behöver inte gå hungriga hem på freda', blir grillat eller nått annat smaskigt. du kan komma när du vill....jag slutar vid 3 4 tiden.

nå! har Nina blivit dominant än?

2009-05-14 @ 07:45:01
URL: http://www.elakapappan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0