i sommar

Så sjukt fint väder nu, och i morgon börjar sommaren enligt mig. 1 juni och idag är det två veckor till jag fyller år. SHITT jag blev nästan rädd när jag skrev de där ;o jag vill inte fylla år. .. . .. . . . . . .. . . . . ..

Iaf så tänkte jag på några måsten att ha i strandväskan i sommar :)
Mina måsten är :

♥ Solskyddsfaktor, eftersom att jag blir så lätt kräfta på bröstkorgen och kan börja flagna i ansiktet
♥ Sololja, att ha på ben och mage ;)
♥ Solbrills
♥ Spegel, en vanlig fick spegel bara
♥ Ögonbrynspenna, vill ju inte gå upp ur vattnet utan ögonbryn HAHA
♥ Vattenfast mascara
♥ Hårborste
och sen saker som pengar, något att dricka, handduk och självklart bikini,
Fick mina vänner plats i väskan så skulle jag lägga ner dom också :) Och mattias bil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0