hellelåja!

GODAGENS HANNILOVERS!

Igår hängde jag och nina på altan mest hela dagen, sjukt härligt. Vi slogs också ganska mycket. Först började det med att jag kasta ut hennes tofflor på andra sidan planket, så hon  lära springa enbit MOAHAHAH. Sen kom hon tillbaka och började ta på mig, alltså peta på mina ben bara för att dryga..

Så jag tog upp en kniv och varje gång hon peta på mig så sa jag att jag skulle hugga henne med kniven, då tog hon fram en sked (?) och sa att hon hade en sked. Men klipsk som jag är så hade jag också en sked ;) Så jag tog upp den med. Då tog fjanten upp ett tuggummipaket. Sen slogs vi, sked mot sked och kniv mot tuggummipåse.

Behöver jag ens säga att jag stycka henne TOTALT? hahah roligast va när jag jagade henne, hon började springa in för att ta skyudd, så tappa tönten mobilen och jag va SHATISH kom ifatt och stycka henne totalt. Det är ett under att hon lever ;)

Aja, shitt va långt det där blev :D Sen GICK jag till elin, jag har fan börjat gå överallt känns det som. iaf så stannade vi först vid konsum och köpte dricka haha COLA! de va braaaaajuuuu =D Sen drog vi hem till henne, agerade frisör. Alla där söp till, men jag oich elin som drack cola verkade nog fullast :) Ah men de va en trevlig kväll må jag säga :)

och vet ni? Jag älskar livet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



HAHAHHA en bild från när jag och nina inte kunde somna igår, somnade nog runt kanske halv fem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0