Hej bloggeeeen!

Sitter på mitt lilla rum nu med babe. Vi typ gör ingenting vettigt, ska väl sova om ett tag sen skulle jag trooo. Eller om jag kan, har apont i magen, mjölk är inte bra för laktosintoleranta vettu ;)

Igår vart de partyy typ. Först gävlestrand sen på fest vid borgis. En pontus (örnen) fyllde år. Grattis på han. Var helt konstig i huvudet så blev tidig hemfärd för mig :) eller jag kom in strax efter halv två :) hihi

Idag har jag vart påmiddag med Ninas farfar, hans dam, ninas far, nina, mikkis och emsi. Åt på typ de som hette los sombrero eller nått förr :D mycket mys vill jag lova, även fast vi var gryyymt trötta och skrattade åt precis ALLT. haha, sen blev de hem till raffe, kolla lite film och lite gossipgirl som är typ huuur bra som helst.

Nu ska jag va social., ville bara säga att jag lever :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0