godmorgon

Somna kanske tre inatt och vaknar nio, allvarliga fel alltså. Men de är bara  att gå ut och lägga sig i solen och försöka somna om om jag behagar :) Har typ inga planer för dagen, saknar en person som jag ville vara med men de gick nog inte pga att jag är sååå jävle mongo ibland :D haha, varför kan jag inte skriva här iaf :)

Nä, så nu blire mys i solen med vateen, fyfan va goooootttttt!!!!!! och så ska jag hoppa bort lite kalorier när jag ändå är ute. och ju finare väder de är, desto svettigare blir man ju :) ah låter ju bra.,

och svar till pappa:
jag tycker också du ser ut som pippis pappa ibland :D

Kommentarer
Postat av: D.A.D.

heheee...

hmm, så det är ok om jag odlar helskägg igen?

2009-05-29 @ 11:10:40
URL: http://www.pippispappa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0