fullt ös

Hallelåååja!

Idag har jag vart så jääävla sjukt stressad på morgonen, eller alltså, jagvar vaken i tid och alt sånt där, så går jag till busshållplatsen för att cykeln h¨åller på att dö!! och så KÖR BUSSEN FÖRBI MIG!!!!!!! det finns ingen som hatar xtrafik mer än jag, helt fysiskt och psykiskt omöjlig, Så jag SPRANG hem, eftersom att vi hade nationella och slängde mig på cykeln, så stog mamma helt plötsligt där, och kände sympati (hejsvårtord!!!) så jag fick skjuss av mamisboii till skolan =)

Skrev nationella, fatta typ inte vad jag gjorde, haha men sen vart de lunch och sen möte med "redaktionen" för skoltidningen, de va ju trevlans. Sen skutta jag hemåt och chilla lite ;) tjockt najzZzZzZ, gjorde om mina shorts också, blir inte riktigt som jag vill men jag är inte proffs så de är inte fy skam inte ;) hähä.

Sen har jag vart aktiv idag också. Joggat och grejer, nu har jag ont i magen så nu kan alla sjunga "en gång om dagen, har hanni ont i magen" så ah :) Nu ska ja ducha och tagga för desperata =D mihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0