cherry cherry boom boom!

Heelu söta,

Hoppas allt är bra med er, själv känner jag mig typ seg, lite deppig kanske. Men jag hatar måndagar så det kanske är därför? who knows. Har iaf vart i skolan idag med puddingarna, var en heeeemsk skoldag. Jag är inte typen som klagar men idag har jag och mina tjejer klagat heeela dagen. Måste gottgöra det imorgon, såhär får de inte gå till ;) Men livet är hårt när de är svårt.

Nä, slut på klagandet nu, skrev prov idag och de gick kanoners tror jag, förutom att j skrev fel procent värde på momsen haha. illa alltså. Men vi får hoppas på överseende eftersom att jag sa till DIREKT efter att jag lämnat in provet vad jag hade gjort för fel, bra gjort hanna lixx ;)

Nä, nu vankas det mat, om inte så dör jag :D hahah PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0