bijo or parteey?

Hm, de är frågan alltså.. .
Blir det två dagars med party eller bio ena dagen och fest andra dagen?
och vilken av dagarna ska man göra vilket?
Vi måste få tag på en person för att veta helt säkert..

Blir de party idag så blir de inte dricka iaf. Jag och Elin får ta oss en funderare alltså.

Nu ska vi snart skriva prov, kommer gå skit bra de här alltså ;) Sen ska vi ta oss hemmåt och börja fixa för kvällen (?) eller de beror ju på :D hoppppppaasssss på att solen är uppe hela dagen och att de blir fest idag faktiskt :D fast ah, nu ska jag sluta tjata om de :)

Det är mindre änen månad kvar till skolavslutningen, tjockt najs alltså. Längtar som fa-an. Harinte hört något om sommarjobb än så börjar bli orolig alltså. Men vi ska ju söka ett till nästa vecka, jag och elin alltså.. som om någin trodde att jag pratade om något annat :) nä, nu ska vi softikera oss vidare =) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0