ananas

Ligger och äter ananas just nu, fan va underbart fgott de är ;o helt amäjsing. Kollar på de där filip och fredrik programmet om NewYork, fan va jag vill tillbaka alltså I <3 NY. Reklamen för desperata va SJUKT bra, och de betyder att programmet kommer vara det. åååh, ge mig klockan tisdag 21.00 föfan

Gårdagen var helt sjuk började hos elin, drog till tobbe, drog till stan med tobbe och micke, tappa dom och träffa massa från dalarna som vi var med. Sen så skulle vi på Goya men vi hamna i bomhus? fick skjuss av en partybuss och "någon" fimpa elin i ögat. Sen drog vi till jogan, elin blev jätte full och jag ringde johan efter skjuss, han skjussa ner mig och elin på stan och sen bar jag hem elin som däcka på toaletten. Hon är den sötaste jag vet :D haha.

Vakna typ nio idag, och fyfan har aldrig mått bättre. Vi la oss på sofforna och väntade på robinson, kika på de, sov sov sov, kolla på VÄRLDENS längsta program sen.. ÅKte hem runt två sen har jag nästan bara legat i sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0