svetthanni

tjeeeeeeena
nu sitter jag här i min helt perfekt mjuka säng efter mitt andra träningspass för dagen. Eller okej, ja tog en powerwalk imorse och har precis vart på friskis, men en powerwalk gör mycket om man verkligen kör PAWÄR!! Så nu väntar jag på mat, köttfärsgratäng m-mm.

Har fått god mat hela veckan och det har vart ett paradis för mig. Gud välsigne tack för maten amen liksom! Nej vad tjock jag låter nu, mamma sa till och med att jag blivit smalare idag. Det stärkte mitt självförtroende och gjorde så jag prestrerade bäst idag på passet! JAG ÄR HELT KLART BÄST!

elin däremot har något kontsigt för sig, antingen har hon tröttnat på mig eller på att träna, jag tror på det sist nämnda, för jag är ingen sån man tröttnar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0