Sommarplaner!

Hej bloggen,
vaken lika tidigt som vandligt! It sucks! Men jag är pigg och det är så skönt att inte sova bort hela dagen.
Iaf så åkte jag till min fru igår vid kvällskvisten, kollade letsdance, one tree hill och sen så chatta vi, haha. Men vi cäma ingenting, katastrof alltså ;) bröt våra traditioner där alltså. men det kanske bara är bra =D

Iaf planerade vi lite för sommaren och jag säger bara såhär
"Jag är huuur taggad som helst och hoppas verkligen vi gör de och att det blir av!!! Hoppas elin vill lika mycket som jag för då är de inge snack om saken!! sååå jävla underbart!"

om en vecka söker ja till idol och jag måste välja låt! HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0