sjukhanni

Tjabba!
Nu sitter jag i min säng, klockan är två och jag känner redan att dagen inte behöver vara längre.
Jag har fått en sjukdom, den är väldigt vanlig hos äldre och speciellt pansionärer.
Det är allvarligt om man är en tonåring som ska njuta av livet

- det är så att jag har fått en sjukdom som heter sleeplajkaoldie!
Den sjukdomen innebär att man är trött runt nio-tio tiden på morgonen och vaknar av sig själv runt åtta.. . Jag har haft sjukdomen i ca två-tre veckor och de känns som halva dagen gått när alla andra vaknar klockan två.
Jag tror sjukdomen smittar och att det var min mamma som smitta mig, och sen smittade jag min lillasyster.
hon är bara 13 år och har sleeplajkaoldie! stackarn.. .

Idag har jag iaf redan hunnit vara ute och tränat, vart och ätit en lunch på maxi ica med mamma och grubblat över vad resten av dagen har att erbjuda. klockan fyra blir det träning!

Kommentarer
Postat av: ninniigirl

stackars mej .. de är en farlig sjukdom

2009-03-29 @ 15:09:17
URL: http://ninniigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0