shaaaa

sitter och kollar christine nu samtidigt som jag smsas och spelar tepz, ett spel som jag är proffs på må jag säga. Ska iaf krypa mig ner under täcket nu och sakna någon att hålla om!

Har iaf efter att görlsen åkt hem vart ute och gått för att lätta hjärnan, hjärnan blir tung om man har för mycket att tänka på. så nu är min kanske 2kg lättare, nu behöver jag inte tänka alls. Sen har jag också kolla den rätte förrosing, rätt person vann för han va snyggast och sen så har jag kollar desperata. OHNEJ!!! JAG HAR GLÖMT ANDRA AVENYN! fan, men då har jag något och kolla på imon! det är tur.

serie freak? JA-A.

godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är =) puss puss<3

2009-04-01 @ 16:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0