plugg plugg plugg

oh jises vad jag pluggat idag, mer än någonsin tror jag,

först så var jag så sjukt duktig på lektionerna idag i skolan. på praktisk marknadsföring så kjobbade jag och elin oavbrutet som två blixtrar och är klar med hela kursen imorgon,. hur skönt låter inte de? Så då blir det sovmorgon och håltimmar för oss..
Sen påmatten så var jag verkligen fokuserad på att fatta - vilket jag tillslut gjorde och kunde jobba flitigt med mina görls

På försäljning och Service var det samma sak, vi fick gå hem och jobba om vi ville, brukar göra så annars men vet att jag inte får något gjort så jag satt i skolan och gjorde klart allt, skit duktigt av mig juu :D Sen så åkte jag hem och gissa vad?

JAG HAR SKRIVIT KLART MITT ARBETE OM DROTTNING KRISTINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det är faktiskt så jääävla bra av mig! riktigt stolt, eller okej jag har diskussionen kvar men den tänkte jag antingen göra senare idag ELLER imorgon, för det är enkelt, har hjärna för det där med diskussioner om man säger så.

Ska plugga den här veckan så jävla bra så jag slipper gå till skolan på fredag! och än så länge ser det lovande ut! fan vad taggad jag blir!!!!!!

belönar mig med tvkväll från sju till halvelva! och KEBAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0