nästa vecka in my hjärta!!!

hej vackra!
Ligger i soffan nu och kollar på Greys,
har precis letat fram kvitton till my old mobil för den ska säljas :) hihi.
min nya är bäst, eller det jag fattar hittils. vet inte hur man får ljudlös HAHA så sämst

Iaf så blir hlegens planer att idag vara med elin? tyckte vi bestämde de så vi får se när hjärtat vaknar hur de blir :D
Sen imorgon så ska jag till ralf till klockan fyyyra och fira Emma, vi ska tyligen ut och äta också, blir myyys!
Sen söndag blir det träning och FRIDA ska firas :D hihi

Nästa vecka då,
måndag och tisdag ska jag chilla gaalet och förbereda mig för vad som ska hända.
ONSDAG: nationella i Svenska
TORSDAG: Fira sandra som fyller 21 år! CONGRATS!
FREDAG: stockholm med bäjbiiii soooooooooom vi längtat :D höh
LÖRDAG: söka till IDOL
SÖNDAG: träning!!!!! I love it!

blir alla tiders det här. hih, okej onsdagen är väl inte det roligaste men jag är inte ett dugg nervös, jag vet att jag har lätt för att uttrycka mig i text och därför vet jag redan nu att jag inte behöver oroa mig! Den talangen har jag fått av min mor och mobilen har jag fått av min far :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken bra blogg hörru:D <3

kram



http://vendelaspace.devote.se/

2009-03-27 @ 19:57:52
Postat av: Anonym

vilken bra blogg hörru:D <3

kram



http://vendelaspace.devote.se/

2009-03-27 @ 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0