mysdag!

Mitt humör är verkligen på topp! Började med att det var soool ute! helt underbart så de blev vår outfit! vilket innebär jeans, blommigt linne och tygskor utan strumpor i - feeeeeliiing! Så självklart skinnjacka!

Gick till skolan med elin, jobbade flitigt och variabelt på historian och sen kom lunchen då vi chilla galet. Började med kek sen sprang vi ut i solen på hemligt uppdrag,haha . Vi fick klättra på en snöhög, men snön håller ju på att smälta så att den högen var alldeles mjuk och HELA mitt ben försvann. Tur att Elin fanns att dra uppmig.

Sen chillade vi galet med bella och madde, åt upp deras M&M ocg fixa lite. Blev mässan sen och jag och elin kanske inte lyckades ap bra! Erik förstörde våran brevlåda! Det är verkligen någonting med han och brevlådor alltså! Så iaf så åt vi massa godis och chips och tobbe hade rakat sig. Ja var förstportad hos patrik. vilken dum männska. Men de löste sig med lite fjäsk! haha!

Efter skolan så gick jag och mina älskade Elin och Mimmi och amanda till staden. Ja skulle egentligen till pappa men Elin skulle ju ta spruta och ingen ska behöva utstå smärta själv så jag väntade med henne i typ en och en halvtimme :) Sen fick jag nog känna mer smärta än henne. Har fortfarande ont i handen för hons tröck så hååårt!

Efter spruttagandet så promenixa jag till pappa och umgicks med han. runt åtta kom annelie och sandra och jag, pappa och annelie kollade på hockey och snarka skit. Men nu är det här ett sådär långt inlägg som ingen orkar läsa så jag kan lika gärna skriva världens hemlis här nere utan att någon kan se det : elin är söt. Hemligstämplat alltså för om hon får veta de så får hon så mycket luft och thjatar om hur söt hon är i en vecka, då blir ju jag avis!

Kommentarer
Postat av: EG

mycket dumt gjort hannigörl för nu blir de extra tjat och tänk att jag läste hela så kän dig hedrad lixx ;)

2009-03-18 @ 23:42:55
URL: http://elinhlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0