mysdag

Idag har jag lekt i skolan med elin för det mesta. Först hade vi historia, och vi var bra och sofisikerade.
Sen lunch och praktiskmarknadsföring. Vi blev klar med vårt arbete och därför är kursen avslutad nu :D weej, skickade också in idrottsuppgiften som jag va lite sen med, så nu mina damer och herrar så är hanni ledig on fredag =D weheej!!! lycka där må jag säga! Sen kom älskade mims, vi blev jätte glada och idrottade!!

Våffeldagen idag hihi åt två stycken men sen så motionerade jag bort det. Kom nämligen nyss hem från en hetsig runda. hähä. Jag är duktig! imorgon blir det antingen träning sen hem eller hem sen motionera ELLER åka hem till pappsen, den som lever får se.. . Lutar åt alternativ TVÅ just nu.. .

känner at min blogg är riktigt tråkig för stunden, men grejen är att vi har så SJUKT kul hela tiden i skolan så det skulle vara svårt och jobbigt att välja ut något och skriva ner allt detaljerat :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker inte att din blogg är tråkig! den är bäst!<333333

2009-03-26 @ 16:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0