mjau

Om någon faller för DIG så måste ju ja vara oemotståndlig ;)


Sitter i skolan med min älskade Elin och kollar på teckande sune, så underbart. Har suttit här ett tag och höll nästan på att sova över i morse. hahah, vaknade när de va en kvart kvar till bussen men jag va så snabb så jag hann. . Hade skickat sms i sömnen inatt igen,  sist var det ju till dilan när jag skrev "Jag är på grönalund med gun" hhahaha lita chockad jag blev när jag vakna och dilan hade skrivit "va ? grönan nu?:S"

Sen så inatt så hade jag skrivit "Jeansen, fråga jeansen :) haha" och vaknade av att elin skrev "haha vadå jeansen?" snarka om att jag blev chockad :) Nog om de, jag mår illa och måste ner på stan och köpa dvd skivor nu :)
pusspusspussspusspusspusspusspusspusspusspuss


lite gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0