idag blev jag strypen!

Hej bloggen
länge sen jag skrev här med livet leker lite extra mycket just nu och jag har inte haft tid :)
Har njutit av att leka med min vänner och så istället vilket är underbaaart!
Är hemkommen från Mimmi där de bjöds på glass och varm hemmagjord chockladsås.
Mimmi borde verkligen bli kock :o helt makalöst! - hah kul ord.

För er som inte visste de så HATAR jag och har fobi mot folk som tar på min hals, jag kan ibland tycka det är jobbigt när jag själv gör de. Men såklart finns det idioter, idag var det en KILLE som tig strypgrepp på mig. Jag fick vääärldens panik och trodde helt seriöst att jag skulle dö :p haha. Så jag tog tag i hans hals. Tröck hååårt och han tröck hårdare och hårdare. Så medans jag tröck hårdare jag med så gick jag mot han och slog hans huvud i väggen. jävla mongon det finns!

Det var min lilla historia om glass med chocklad sås och strypgrepp en härlig (?) blanding av dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0