I-landsproblem!



Dessa tre mobiler väljer jag mellan nu.. . det svåra är att alla har fördelar OCH nackdelar. men de är typ bara i designen de gäller.. .

Prada :
+
svart, bra kamera, går att använda till mycket, klassiskt utseende
- de är typ ett "tangentbord" som man fäller ut, och jag vill bara ha en helt stilren mobil utan några luck-historier


Nokia 5800 :
+
svart, liten, klassisk och musik mobil. TOUCH
- ingen bra kamera, vilket är vääldit viktigt


Samsung SGH-i900 :
+
touch, bra funktioner, BRA kamera
- jag vill ha en hel svart.. . svårt val..


Hitills lutar de mest åt samsungen FAST den är silver, hm.. . jag får tänka lite till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

cutecute blogg:D

2009-03-08 @ 18:20:18
URL: http://josefinthyren.webblogg.se/
Postat av: Anonym

"ååh nej jag kan inte välja en av alla marknades dyrast mobiler buhu" pooor poor Hanna, så jääävla patetisk är du

2009-03-08 @ 19:09:39
Postat av: sandra

själv hade jag valt nokian men om kameran är viktig så tycker jag du ska välja samsungen :)

2009-03-08 @ 19:23:49
Postat av: Anonym

JÄVLA RASSE

2009-03-08 @ 20:24:48
Postat av: Mia

Verkar som att du bör välja samsungen (: Eller så väntar du tills det kommer någon som du veeeerkligen vill ha.

2009-03-09 @ 09:08:21
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0