hejsan alla troll i trollskogen

Idag ska vi få lära oss hur man gör ett könsorgan, först två äpplen eller NEJ, apelsiner och sen en banan, då har vi gjort ett könsorgan. Kortet ska tas med till varje träningstillfälle. upphittat kort skickas till jaa.. . dom är gamla. NEJ imon äter vi INTE mat, fyy. Lunchkorv och potatismos. det lät äckligt JAAAAAA på onsdag är de spagetti och köttfärssås. Är inte vi här på fredagar? Nä vi är inte de. hihi vi vet inte de. vi kollade på schemat och visp har vi gjort ett könsorgan. Alltså fan att vi inte har ett företag.. .

Dessa ljuva ord har elin suttit och sagt till mig nu, jag har inte ens svarat :D haha vad elak jag är :) Tänkte bara säga att vi är coola, vi har fått praktik på våran skola hihi (coola-skola) okej, jag är trött och det här är impulsivt. Ska skrika nu och kolla hur elin reagerar .. hon fnittra, hejdå!



Kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l . s e

Sv; Då har du varit med länge :p Jag tror du kommenterar en gång hos mig innan, känner igen ditt namn ^^

2009-03-02 @ 19:25:05
URL: http://pussydoll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0