gårDAGENS HJÄLTE

Ja då kör vi igen, idag vet jag dock vem som blev gårdagens hjälte för personen är med i alla två nomineringar. haha alla två? kan man säga så :D iaf så blev det inte mer än två ;)

första nomineringen går till mamma för att hon vet att jag älskar ica maxi, och fast hon tycker att det är en konstig sak att älska så tog hon mig dit. Snällt tycker jag!

Andra nomineringen går till mamma och pappa och Ralf för att mamma och pappa lyckades få ihop det här vackra konstycket med mig. Sen så lyckades raffe och mamma att uppfostra mig till den perfekta flickan jag är idag. Så tacka inte mig för att jag är perfekt, tacka dessa tre liv.

Gårdagens hjälte är alltså mamma, mest för anledningen att hon både skapat mig och uppfostrat mig, sen för att hon tog mig till maxi ica också! GRATTIS på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0