enbrytaihopföringentingdag

Allt är verkligen apa idag och jag är så jävla kall, en idiot verkligen. felåt, jag menar det men jag vet inte varför jag fortästter hålla på.. . En idiot är jag, jag vet om det men fortsätter ändå. och jag vet att du blir ledsen och jag vet att jag lovar mycket men bryter mer än så.

förlåt.
snart bryter jag ihop. Minsta lilla kan få mig att gråta.
men jag tänker inte gråta, så jag kommer stänga av mina känslor ändå mer, även fast jag vet att de blir värre


E D I T :
Som om inte de va jobbigt nog nu så spydde jag prick efter jag publicerat de här inlägget! jag har inte tid för att va sjuk :'(

Kommentarer
Postat av: jessica

krya på dig! :)



- skulle gärna vela höra din åsikt om "fjortisbloggarna" så kolla in min blogg och skriv din åsikt. :) kramar!

2009-03-05 @ 17:40:21
URL: http://jeessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0