döden dö

Har vart igång hela dagen, riktig drama här på selkroken förstår ni. haha, nu efteråt har det varit rätt komiskt egentligen, och allt handlade om hår :)

Iaf så har jag som jag sa sovit fyra timmar i natt så nu är jag helt slut efter allt tjat, valbo, handla sen fika och leka frisör :p jag känner att jag är så trött att jag nästan mår illa. och jag som är sugen på att tagga ny fest, man tackar väl inte nej om man är bjuden ? ;) aja allefall så får vi se hure blir med allt.elin är nog död hon svarar inte när man försöker få tag på henne, fan vad handikappad jag känner mig nu alltså, ingen mobil och ingen elin! Helt desperat :p

Har iaf hittat dom sötaste skorna som jag ska köpa I think IMORGON!!! om de blir som jag vill, sen så ska jag till sthlm snart också. det blir bäst !!

Äh nu ska jag tagga för käk, så kan jag gå och lägga mig som värsta panjoneren om de inte blir ferre :)
PUSSOCHKRAAAM


Kommentarer
Postat av: mimmi

du är snygg min vän!

2009-03-21 @ 22:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0